Friday, February 28, 2014

22 t/m 26 februari

Hierbij de SMSjes van de laatste week.

Hongerig bovenop de bult aangekomen blijkt het restaurant gesloten: nog steeds niet hersteld van de gevolgen van de cycloon van 2012....

Foutje, restaurant bleek museumpje, restaurant is er nog, erachter klimmetjemet 452treden uitzicht.

Vandaag Santiago- Chivirico.
Na half uurtje zoeken kamer in restaurant gevonden. Douche met uutzicht po de keuken. De kleren die ik in de douche te drogen heb gehangen zullen eenmaal droog extra smakelijk ruiken. Terras van restaurant grenst aan zee. Mooi man!

Ik zit nu op een wel erg rustige zgn campismo. Kan ik ff rustig plannetjes maken....

(Campismo=El Mula) Santiago vergde meer tijd, en als ik gister niet teveel had gezopen en vroeg naar bed was gegaan had ik mss beter door kunnen rijden naar Pilon, maar goed, de planning wordt nu wat strakker: zsm via Niquero naar Manzanillo, met Viazul naar/hoofddoelen zijn Trinidad en daarna Havana...

Ben nu in Niquero, vanuit M. vertrekt geen Viazul(=enige die fiets meeneemt) naar Trinidad, wel vanuit Bayamo twee keer per week. Ff wachten op info receptie hotel N....

Joepedepoepie!
140 km doorgepeerd, van Niquero via Manzanillo naar Bayamo, waar ik vanavond meteen mee kan met de Viazul bus naar Trinidad!

De reis was lang en koud, de bunschauf onbeleefd, mijn fiets onder een koffer en een andere fiets terug gevonden, dus ik was pissed. Vlg keer rechtop vervoeren, weer wat geleerd. Hoe is Trinidad: dat weet ik nog niet: na de reis heb ik een kleine voedselvergiftiging opgelopen, eigen schuld, dus na aankomst alleen nog op bed gelegen, net overgegeven, nu gaat het beter! Hele mooie casa, 1 verdieping voor me alleen. Extra voor mij gemaakte lunch kon ik niet opeten. Vind ik wel vervelend.
--
Sent from my Android phone with mail.com Mail. Please excuse my brevity.

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie!

Groet,
Wim