Saturday, February 15, 2014

Flores de Changuin

Hiero hebben ze snel internet, super!
Guantanomo is echt een verademing, geen jinetero´s, alleen ´s nachts een paar, en aardige, ontspannen mensen.
Gisteravond een leuke folkloregroep , Fores de Sanguin(, of Changuin), gezien.
De manager, Isi, vroeg of ik foto´s van hen wilde maken, gedaan, ook nog een video, harststikke leuk!

Ongeveer 10 meiden, Christoff en ik namen hen op sleptouw, lekker gedanst, we eindigeden bij een soort cabaretavond.

Vanmorgen wilde ik eignelijk fietsen naar de Amerikaanse site van Guantanomo, mar dat werd me afgeraden door de hospita, en alleen, Christoff was ff op pad, wilde ik dat dan maar niet doen.


Bij informeren naar een USB kabel de foto´s van mijn fototoestel te kopieren kwamen we bij een salsaschool, waar we een korte les volgen, terwijl we wachten op de kabel. Daarna met Isi, achtertop 2 tweetakmotoren, naar een buurt in Guantanomo geweest waar je als tourist eigenlijk niets te zoeken hebt, San Juto, hartstikke leuk om mee te maken.
We kwamen bij een stel jongens van een Reggaetongroep uit.
Nog een paar leuke foto´s van plaatselijke winkeltjes, met varkenskoppen enzo, gemaakt.
Daarna terug met paard en wagen, ook mooi!

Vanavond ff stappen in de buurt, niet te laat naar bed, dat is tenminste het plan, en morgen 105 km naar Cajobaba, daar in een campismo slapen en daarna 53 km bergop naar Baracoa!


Oh ja, het weer is hier super, tegen de 30 graden, zal op de fiets met een verkoelend rijwindje goed uit te houden zijn!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie!

Groet,
Wim