Saturday, February 1, 2014

Ik ga alles vandaag maar inpakken,
dan hoef ik dat vlak voor vertrek niet te doen.
Zo gaat dat bij mij dan ongeveer:

Hoe krijg ik alles nou in de fietstassen, dat lukt toch nevernooitnie?
Heb ik mss toch wat teveel spulletjes opgehaald voor de fietsers in Havana:





Nou alles is gepakt:
vier fietstassen, nokkievol,
en een rugtas.
Keurag gelukt, toch?


Die blauwe fleecetrui linksachter doe ik aan in het vliegtuig, als ik ga fietsen gaat die uit,
ergens in de tassen zit mijn fietshelm die ik natuurlijk opdoe als ik ga fietsen (duhuh...)
Vooraan staat een bruine rugtas: ik ga toch niet fietsen met een rugtas?
Sjips...
oh gelukkig, de stuurtas zit ook nog in een van de vier fietstassen, dus die haal ik er dan uit en dan gaat de rugtas in die fietstas.
Maar die stuurtas heb ik nu volgestouwd, dus die spullen gaan er dan weer uit, stop ik in een fietstas, dan heb ik dus toch misschien te weinig plek in de fietstassen.

Ofzo,
ach ja,
het zal allemaal wel lukken... morgen even uitproberen.
Eerst maar een lekkere whisky en dan slapen:
dat zien we morgen dan wel weer!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie!

Groet,
Wim